Managementassistent

Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond

Wilhelminakade 947, 3072 AP Rotterdam, Nederland

Sluit vandaag
om 16:00
70 32 Zuid-Holland

Begindatum:

3 mrt 2025

Einddatum:

26 sept 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

31 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Managementassistent(e) Ambulance Rotterdam-Rijnmond 24/32 uur per week.
Wil jij onderdeel uit maken van een organisatie die van groot maatschappelijk belang is? Dan hebben wij bij de Ambulancezorg Rotterdam-Rijnmond een mooie uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar de nieuwe rechterhand van de Operationeel Manager Ambulancezorg. Haal je voldoening uit ondersteunen, organiseren en ben je een echte regelaar? Dan gaan wij graag met jou in gesprek!

Als Managementassistent(e) van de Operationeel Manager Ambulancezorg voer je zelfstandig uiteenlopende werkzaamheden uit. Dagelijks beheer je de agenda en de mailbox van de manager en zorg je voor de juiste prioritering. Verder ondersteun je de afdeling bijvoorbeeld door middel van het verwerken van bestellingen en facturaties. Je bereidt vergaderingen en bijeenkomsten voor en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is: van lunch tot ruimte of locatie. Op verzoek notuleer je tijdens vergaderingen. Bij een jubileum of komst van een nieuwe collega zorg jij dat er aan de medewerker wordt gedacht.
Tot slot vinden wij het belangrijk dat je knelpunten signaleert en je waar nodig verbetervoorstellen doet. Kortom: je bent een onmisbare schakel voor de Operationele Ambulancezorg.

Jij hebt geweldige organisatorische vaardigheden en je vindt het leuk om anderen te ontzorgen. Je bent ondernemend en gaat geen enkel probleem uit de weg. Zelfstandig werken en plannen kan je als de beste. Uiteraard ben je ook integer en weet jij als geen ander om goed om te gaan met vertrouwelijke stukken en informatie.
Tot slot ben je met jouw sociale en open uitstraling toegankelijk en zorg je voor verbinding. Verder:

  • Beschik je over minimaal MBO 4 werk en denkniveau;

  • Is het een pré als je ervaring hebt als management assistent(e);

  • Beheers je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;

  • Heb je zeer goede kennis van het MS-Office (Word, Outlook, Excel en Teams), Afas

Eisen

  • Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur