Jodenbreestraat 25, 1011 NH Amsterdam, Nederland
Begindatum:
24 mrt 2025Einddatum:
7 nov 2025Uren per week:
24Publicatiedatum:
13 feb 2025Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Wij zijn een samenwerkingsverband van 14 gemeenten. Het verbinden van verschillende partijen en belangen is onze kracht. We werken aan de meest innovatieve en uitdagende projecten op het gebied van mobiliteit. Werken bij de Vervoerregio betekent hét verschil kunnen maken in de OV-keten in de Amsterdamse regio. Bij alles dat we doen, leveren wij een essentiële bijdrage en geven we richting aan het verbeteren van mobiliteit, de bereikbaarheid en leefbaarheid in de regio Amsterdam. Wil jij dat ook? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Opdracht
De Vervoerregio Amsterdam zet zich in voor een volledig inclusief mobiliteitssysteem waarin iedereen zorgeloos en zelfverzekerd op weg kan. Dit doen we door te streven naar een toegankelijk, betaalbaar, passend, sociaal veilig en gastvrij mobiliteitssysteem. Het beleid rondom Inclusieve Mobiliteit wordt aangejaagd vanuit het ontwikkelprogramma dat binnen team Beleid en Ontwikkeling valt binnen de Vervoerregio Amsterdam. Het ontwikkelprogramma onderzoekt problemen in de samenleving die zorgen voor ervaren drempels in ons mobiliteitssysteem en hoe deze binnen de werkzaamheden van de Vervoerregio op te lossen. Jouw taak als tijdelijk programmamanager is ervoor zorgen dat het team dat aan inclusieve mobiliteit werkt goed gecoördineerd wordt en ons beleid op de juiste wijze binnen de regio wordt geïmplementeerd.
Tijdelijke vervanging Programmamanagement Inclusieve Mobiliteit
Bijwonen van de team overleggen
Intern bij Beleid & Ontwikkeling en
Voorzitten wekelijks overleg Inclusieve Mobiliteit
Extern bij DOVA en MRA
Risicomanagement programma Inclusieve Mobiliteit
Jaarlijkse kwaliteitsbeheersing programma Inclusieve Mobiliteit
Activiteitenplan opstellen jaar 2026
Coördinatie activiteitenplan Inclusieve Mobiliteit
Bestuurlijk agenderen van inclusieve mobiliteit – zowel lokaal als landelijk
Begeleiden bestuurlijke vaststelling programmaplan Inclusieve Mobiliteit
Implementatieplan opstellen nieuwe beleid rondom Inclusieve Mobiliteit en eventueel starten met de uitvoering van dit plan
Geven van zowel intern als extern beleidsadvies rondom Inclusieve Mobiliteit
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als programmamanager;
3. Aantoonbare kennis van- en werkervaring met het mobiliteitssysteem en/of doelgroepenvervoer;
4. Aantoonbare kennis van ambtelijke organisaties en bestuurlijke sensitiviteit.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het mobiliteitsdomein (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het sociale domein (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring binnen een politiek-bestuurlijke omgeving. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het implementeren van beleid (30 punten).
Competenties
Bestuurlijk sensitief
Omgevingsbewust
Doorpakkend vermogen
Samenwerken
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11/12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Wordt bepaald in overleg. Kan op elke doordeweekse dag en hybride.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 25 februari 2025, tussen 10:00 en 15:00 uur. De gesprekken zullen fysiek op het kantoor van de VRA zijn, Termini 179, Amsterdam. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 24 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De VRA heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.