Verdilaan 7, 2671 VW Naaldwijk, Nederland
Begindatum:
1 jun 2025Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
28Publicatiedatum:
28 apr 2025Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Westland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Westland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt de gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente.
Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!
Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.
Opdracht
Binnen het team ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve werkzaamheden. Je bent een belangrijke schakel tussen cliënten, schuldhulpverleners en schuldeisers. Vanuit de diverse werkprocessen werk je nauw samen met de consulenten. Je haalt voldoening uit het ondersteunen en faciliteren.
Jouw werkzaamheden:
Je bewaakt de voortgang van diverse werkprocessen door middel van overzichten en signaalfunctie;
Je stelt zelfstandig, met input van de consulenten, eenvoudige beschikkingen en rapportages op;
Je zorgt voor het aanmaken van werkprocessen;
Je verzorgt de administratie van trajecten, vraagt de benodigde inhoudelijke informatie op en registreert de voortgang en afhandeling;
Je voert aanmeldgesprekken met de client, bekijkt of Schuldhulpverlening passend is en verwijst zo nodig door;
Je belt met schuldeisers om gegevens op te vragen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Uurtarief maximaal € 63,10 inclusief reiskosten woon-werk, parkeerkosten en fee externe partij / exclusief btw;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker van een gemeentelijke instelling;
4. Aantoonbare werkervaring binnen de schuldhulpverlening;
5. Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;
6. Beschikbaar per 1 juni 2025 voor 28 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingsopties;
Gunningscriteria (weging)
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker (35 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verwerken en administratief ondersteunen van schuldhulpverleningstrajecten binnen een gemeentelijke instelling (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van simpele beschikkingen en rapportages, duidelijk naar voren komend in het cv (10 punten);
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van aanmeldgesprekken binnen het sociaal domein van een gemeente (15 punten);
11. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Stratech, benoem waar deze is opgedaan (10 punten).
Competenties
- Zeer goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
- Analytisch;
- Samenwerkingsgericht;
- Empathisch vermogen;
- Stressbestendig.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 13 mei 2025 tussen 09:30 uur en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 9 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken;
Het aantal te declareren uren mag het maximum van 1620 uur per jaar niet overschrijden. Er geldt een terugbetalingsverplichting voor het teveel gedeclareerde;
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding;
‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’;
De voertaal binnen de gemeente is Nederlands (in taal en geschrift), er word geacht dat de kandidaat hieraan kan participeren.