Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 nov 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
26 apr 2025Organisatie
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40.
In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied. 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Omschrijving van de opdracht
Als Proces coördinator Vastgoed bij de gemeente Alphen aan den Rijn, ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en procesbegeleiding van Technisch vastgoedbeheer proces. Denk bijvoorbeeld aan het coördineren van het jaarlijkse planmatig onderhoud, het inrichten van contractmanagement, het voeren van regie op de uitbesteding van technisch beheertaken extern. Dit alles in samenwerking met de Technisch Managers van het team Vastgoed.
Vereisten / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van bouwkunde / techniek;
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur / manager vast goed / gebouwen binnen een gemeente;
Aantoonbare werkervaring op het gebied van contractrecht / huurcontracten;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
Aantoonbaar afgeronde opleiding / certificaat op het gebied van technisch beheer / beton / installatie (15 punten);
Uiterlijk beschikbaar per 6 mei 2025 (10 punten);
Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar als adviseur / manager vast goed / gebouwen (40 punten);
Aantoonbare werkervaring in het maatschappelijk vastgoed (20 punten);
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende (15 punten).
Competenties
Resultaatgericht;
Communicatief vaardig;
Zelfstandig;
Pro- actief;
Politiek- bestuurlijk sensitief
Sterke onderhandelings- en communicatieve vaardigheden;
Het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
Oog voor detail en een gestructureerde werkhouding.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (is hybride werken mogelijk ja/nee)
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 7 mei 2025 om 15.00 of 16.00 uur, of donderdag 8 mei 2025, om 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 6 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Let op!: “Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Alphen aan den Rijn mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Alphen aan den Rijn. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”