Medewerker Omgevingsplannen

Dorpsstraat 67, 6661 EH Elst, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 85,00 32-36 Gelderland

Begindatum:

11 feb 2025

Einddatum:

31 jul 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

10 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Het team Omgeving is onderdeel van het Fysiek Domein en houdt zich bezig met het maken van omgevingsplannen, afhandeling van omgevingsvergunningen, ruimtelijk beleid en wonen. Mooie projecten, een ambitieuze Omgevingsvisie en een soepele invoering van de Omgevingswet zijn uitdagingen waar jij en je collega’s voor staan de komende tijd. Wij willen namelijk graag continue de ruimtelijke kwaliteit van de gemeente verbeteren, zodat inwoners goed kunnen werken, wonen en recreëren.

Als medewerker omgevingsplan(nen) begeleid je de actualisering van de huidige omgevingsplannen. Hierbij heb je intensief contact met initiatiefnemers, belanghebbenden en in- en externe adviseurs. Je verbindt en weegt belangen zorgvuldig af in samenspraak met initiatiefnemer, collega’s en bestuur. Je focus hierbij ligt op de ruimtelijke kwaliteit. Je doet dit in nauwe samenwerking met de projectleiders van het Team Strategie en Projecten, voor wie je de ruimtelijke procedures ten behoeven van hun projecten coördineert, en je collega’s van Team Omgeving. Je vertegenwoordigt de gemeente ook bij juridische procedures (Raad van State).

Voor deze opdracht is het niet mogelijk om een ZZP-er voor te dragen

Verantwoordelijkheden
Taken en verantwoordelijkheden

Wat ga je doen?

Als vergunningverlener ligt het accent in je functie op de volgende werkzaamheden:

  • Advisering en coördinering van het proces rond het opstellen  van omgevingsplannen;

  • Fungeren als sparringpartner voor je directe collega’s, management en bestuur.

Wat weet en kun je? 

  • Je hebt een relevante opleiding op minimaal hbo-niveau;

  • Minimaal één jaar werkervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij middelgrote gemeentelijke organisatie(s).

Beschikbaarheid
De kandidaat is beschikbaar binnen de aangegeven start en einddatum. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 in PDF toe. Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld. Benoem en beschrijf concreet in uw CV de relevante ervaring waaruit blijkt dat u aan onderstaande eis(en) voldoet. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum en beschrijving van de werkzaamheden te zijn vermeld.

  • Opleidingseis(en): Kandidaat beschikt minimaal over een relevant hbo-diploma op juridisch/planologisch gebied. - Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde MBO/HBO/WO opleiding. - Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar een relevante cursus / opleiding op het gebied van <vakgebied> afgerond.

  • Werkervaringseis(en): Kandidaat heeft minimaal één jaar aantoonbare actuele werkervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij middelgrote gemeentelijke organisatie(s). Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij middelgrote gemeentelijke organisatie(s).

  • De interviews zullen plaatsvinden op 18 februari 2025. Wij vragen u hier alvast rekening mee te houden.

Wensen
Het beoordelingsteam beoordeelt de mate waarop de CV van de kandidaat aansluit bij de beschrijving van het functieprofiel: - Het CV sluit uitstekend aan bij onze uitvraag (100%) - Het CV sluit goed aan bij onze uitvraag (50%) - Het CV sluit voldoende aan bij onze uitvraag (0%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.