Projectleider Verduurzaming Maatschappelijk Vastgoed

Graaf Wichman 10, 1276 KB Huizen, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 16 Noord-Holland

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

5 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt

Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.  

Als projectleider leid je projecten die inspelen op verduurzaming van gemeentelijk vastgoed, met nadruk op circulariteit, energietransitie, klimaatadaptatie en toegankelijkheid. Dit alles aan de hand van het uitvoeringsprogramma voor verduurzaming van het gemeentelijk vastgoed,

Opdracht
Je zorgt voor een gecoördineerde sturing en uitvoering van projecten en werkzaamheden op het terrein van verduurzaming van het gemeentelijk vastgoed.
Concreet houdt dit in:
Voor zeven gebouwen (o.a. gymzalen, kinderopvang) bereid je op basis van opgestelde businesscases de aanbesteding voor van verduurzamingsmaatregelen. Dit doe je in overleg met de gebruikers en huurders van deze gebouwen in verband met de implementatie en verrekening van verduurzamingsmaatregelen, en met collega’s (accommodatiebeheer, maatschappelijk vastgoed, duurzaamheid, financiën, inkoop) in de gemeente. Je neemt zelf het initiatief en regisseert de samenwerking in- en extern die nodig is voor deze opdracht. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 maart 2025 voor 16 uur per week;
2. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van bouwkunde, installatietechniek of duurzaamheid;

 Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een gemeente (30 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met verduurzaming van vastgoed (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);  
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider in renovatie- én nieuwbouwprojecten (30 punten).

Competenties

  • Ondernemend en initiatiefrijk;

  • Praktisch;

  • Resultaatgericht;

  • Contactgericht;

  • Klantgericht.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 18 februari 2025 tussen 09.00 uur en 12.45 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur