Begindatum:
1 jun 2025Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
16 tot 28Publicatiedatum:
18 apr 2025Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zwolle mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Zwolle. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".
Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
Door vele projecten en opgaven zijn wij tijdelijk op zoek naar versterking in ons team. Wij zijn als team Vastgoedmanagement verantwoordelijk voor de maatschappelijk vastgoedportefeuille van de gemeente. Binnen dit team hebben we meerdere assetmanagers die ieder de verantwoordelijkheid draagt voor zijn of haar deelportefeuille. In dit geval betreft het een diverse deelportefeuille met vluchtelingenhuisvesting, speeltuinen en kinderboerderijen, woningen en niet verhuurbare monumenten. Als assetmanager ben je verantwoordelijk voor het relatiemanagement met huurders en beleidsafdelingen, heb je afstemming met de beheerafdeling over technisch beheer en ben je financieel verantwoordelijk voor je deelportefeuille. Daarnaast draag je bij samen met collega’s aan het professionaliseren van ons vastgoedmanagement en bijbehorende processen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur op de afdeling vastgoed bij een gemeente ;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het beheer (niet zijnde technisch beheer) van vastgoed bij een gemeente;
4. Aantoonbare werkervaring met klantcontact en het afsluiten van huurovereenkomsten (ook op het gebied van huurinkomsten en uitgaven);
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Meer dan 4 jaar aantoonbare werkervaring als Assetmanager Vastgoed binnen een gemeente (30 punten);
- minder dan 2 jaar aantoonbare werkervaring (0 punten);
- 2 tot 4 jaar aantoonbare werkervaring (15 punten);
- meer dan 4 jaar aantoonbare werkervaring (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met assetmanagement/relatiebeheer van maatschappelijk vastgoed (20 punten);
- Geen ervaring met assetmanagement van maatschappelijk vastgoed (0 punten);
- Wel ervaring met assetmanagement van maatschappelijk vastgoed (10 punten);
- Wel ervaring met assetmanagement van maatschappelijk vastgoed bij een 100.000+ gemeente (20 punten);
7. Minimaal een aantoonbare hbo bachelor opleiding op het gebied van vastgoed/makelaardij/ bouwkunde (15 punten);
8. Aanvullende opleidingen afgerond op gebied van Vastgoedmanagement (10 punten);
9. Een afgeronde MRE-opleiding (10 punten);
10. Uurtarief maximaal €100,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (15 punten).
Competenties
- Je hebt een aanpakkersmentaliteit, vindt altijd een oplossing en kunt goed met mensen omgaan;
- Je communiceert helder en bent een kei in organiseren;
- Je hebt een intrinsieke drijfveer om te werken aan vastgoed met een maatschappelijke functie;
- Je bent proactief, verbindend en resultaatgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9/10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: flexibel in te delen
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 6 mei en donderdag 8 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 2 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).